Rabialyaa 16 aylık oğlum var .doğduğundan beri 2 kez altını değiştirdim uyurken o da ilk 2 ayın içindeydi ve kaka yapmıştı.kaka yapmıyorsa değiştirmeyin bence uykusu da bölünür hem.gece çok işemiyorlar çünkü.yatmadan hemen önce değiştiriyorum her zaman.