2 ay 2 günlügüz ama bıngıldagı sertleşti dokunduğumda az bir kısm yumusak geliyor eline o da çok yumuşak degil. Kalp gibi atıyor mama içerken vs. Çarşamba doktordaydık bungıldagı normal demişti. Yeni farkettim önümüzdeki çarşamba tekrar götürecegim. Böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu