Kızlar bebeğim 22 aylık gözünü kırpıyordu derken gözünün birini kapatıyor. İki gözünüde yapabiliyor. Doktora gittik göz sinirleriyle alakalı dedi . Gözünün kaydığını görüyorum bir kaç gündür. Babasında bugün gördüm dedi. Doktora gittik dört gün önce gözlerinde probleme yol dedi. Arada gözü kayıyor ama öyle günde bir kaç kere görüyorum dün görmedim bugün gördüm mesela öyle . Göz neden kayar 🤦🏼♀️Doktor sağlıklı dedi gözleri göz taraması da yapıldı iki kere bir şeyi yok .