Prensesim11 biz pramatüre doğduk annesütü artı mama ile besliyorum mama aptamil kullanıyoduk kabızşık problemi yaptı hemen evolvia ya geçtik birinci kurusunu bitirmesine yakın düzeldi ve artık tamamen ondan devam ediyoruz çok iyi geldi tavsiye ederim
( ve her mamasına 1cc hakiki zeytinyağı koyuyorum ) 😇