AlyaGulce Bebeğim ilk 17 gün emmedi. Ablamın hemşire arkadaşı var, Emzirme danışmanlığı da yapıyormuş. En son onunla görüşecektik. Boşuna bana para vermesin sağlık ocağına gitsin emin olun oradaki hemşirelerde çok iyi biliyor demiş. Sağlık ocağına gittim bebeğim memeyi almıyor diye anlattım. İlk gidişte tutturdular memeyi. Biraz uğraştık ama ilk seferde başardık. Sağ olsun sonrasında da her gün aradı emiyor mu diye.Bence öncesinde bir sağlık ocağıyla görüşün.