Laden büyüdükçe farkındalıkları artıyor , kendi tepkileri , duygu durumlarının da farkına varıyorlar ama kontrol etmekte zorlanıyorlar o çığlıklar yüksek tepkiler o yüzden. Üzüldüğünün Farkındayım istiyorsun fakat burası ortak alan , bütün arkadaşlar /kardeşler kullanıyor hep beraber oynuyoruz vs demek gerekiyor iste ☺️ Benim kızım parkta kendini yere atıyordu bi ara , bu şekilde davranmaya devam edersen eve gitmek zorunda kalicaz dedim bir kaç kez. Sonra yapmamaya başladı.