Merhaba , benim oglumda da aynı şey var . Norolojiye gittik asimetrik dedi . Ancak büyüyünce plastik cerraha gidersiniz ,yapacak bisey yok şimdilik dedi . Zamanla aliscaksiniz demesi en acisiydi o zaman ! Bir çare bulursanız da Size zahmet yazin . Ben 2020 den beri arastiriyorum soruyorum yok 😞 canı yanmadan tedavi yok .