musslim_mom Aslında olaya aşı karşıtlığı değil de,direkt aşı inceleme ve değerlendirmesi olarak bakıp,tartışsak sinovac mı,biontec mi sorularından sıyrılmış oluruz.
Bilim dünyası dahi 2+2=4 demiyorken,tek düşünceyi dayatıp,kabullendirme çabası büyük cahillik oluyor. Farklı pencereden bakıp,ezbere konuşan medyatik doktorlardan sıyrılıp,ferasetimizi açabilsek belkide pandemiyi çoktan bitirmiştik.
Sözlerine çok güvenilen Sağlık bakanımızın 2 gün evvel ki konuşmasında aynen şu sözleri kurdu “Dünyada faz3 çalışması tamamlanmış hiçbir aşı yoktur” 3,4 yıl sonra bizi neler bekliyor bilemiyoruz ama ölüm oranları daha fazla olacak! Aklı başında,düşünebilme yeteneğini kullanan insan bu sözlerden farklı anlamlar çıkartmaz.
Kör,sağır,dilsiz olmuş gibiyiz.
Tekrar diyorum aşı karşıtlığı başka,denek olmak başka.