Gecrn gün eşim. Hastalandı ateşi vardı doktora gitti yağmurda ıslanmıştı soğuk algınlığı diye ilaç verdiler. Geçti test yapmadılar. Bugünde öğleden sonra omuz ağrı başladı bende kulunç gibi. Bacaklarım vs de ağrıyor.baska şikayetim yok. İğne batma gibi. Ateş filan yok. Böyle olup pozitif olan var mi