Sari aysimammm12 emziren anneler için biontechi daha çok öneriliyor ben öyle oldum ikinci dozu olucam bakalım
seydaac aysimammm12 salı günü biontech oldum. İlk gece kolum baya ağrıdı, ertesi gün hafif ağrı vardı. Bugün hiçbir şey kalmadı.
Keppi Ben biontech vuruldum bugün. 🙏🏻❤️ Kolum agrıyor ve kemıklerım onun dısında bı sorun yok sımdılık bakalım🌺🥰
Yasemin34 aysimammm12 düğün biontech oldum gece kolum ağrıdı bugün birsey yok eşim geçen hafta oldu onun bası ve kolu 2 gün ağrı dı