Bebeğim 8.5 aylık bu aralar çişi çok azaldı hem meme hem mama hem de ek gıda alıyo ve günlük 200 ml su garanti içiyo. Ama çişi çok azaldı ve bugün bir bezini deldim baktım sapsarı gibi geldi. Normalde açık sarı olurdu biraz koyulaşmış gibi. Sizin de öyle mi ben mi evham yapıyorum. Bu ara çok da terliyo onun mu etkisi vardır