Merhabalar hanımlar 5aylık bir kızım var herhangi bir huzursuzluğu ateşi falan yok gayet her zamanki gibi 2gündür bezinde pembe kremsi lekeler var hafif pişiği de var ama idrardan mı geliyor veya başka bir durum mu var anlayamadım böyle bir durumla karşılaşan var mı ?