Btlrvyd Bugün tedavinin 10. Günündeyiz kendine geldi tamamen çok şükür fakat oturamıyor hala ama cansız değil ayaklarını oynatıyor güçlü de refleksleri sizce hasar kalsa ayaklarını oynatabilir mi ayakta benim desteğimle de duruyor ne olur bana bşy söyleyin ne olur
Ipegim Btlrvyd canım tam da aklımdan geçiyordun ya bilgim yok ama doktorlar bir şey diyor mu? Ne dediler?
Ultraslan40 Canım öyle tedavi görüp sorunsuz atlatan çok, özellikle anne babanın duası kabul olurmuş, inşallah sizinki de sorunsuz atlatacak.
Eddaliko Alzehiyu_55 siz de mi geçirdiniz suan bizde ensefalit geçiriyoruz yardımcı olur musunuz bana
Eddaliko Alzehiyu_55 siz de mi geçirdiniz suan bizde ensefalit geçiriyoruz yardımcı olur musunuz bana.