Fks65 Arifoğlunun anne çayı varmış kullanan var mı? Bu tarz çaylar gerçekten süt arttırıyor mu? Bir de bir emzirme danışmanının bahsettiği bir çay var momstok. Bunları kullanan var mı?
Hismom Fks65 ben içtim ilk 1 ay ama bırakınca da sütüm vardı, gaza iyi geldi diyemem çünkü gazlıydı ilk 3 ay. Ama tadı çok güzeldi