Bebeğe şekerli su bitki çayı allahım neler duyuyorum.. mide kapasitesi zaten hap kadar olan bebeğe verilen şekerli suyun bebeğin şekerini ne kadar yükselttiğini varın siz düşünün. Hele ki bitki çayı yetişkinler için bile çoğu zaman tehlikeliyken. Hıçkırıyorsa emzirin. Karnı ağrıyorsa masaj yapın sıcak uygulayın. Gazı varsa kendi yediğiniz yemeklere dikkat edip icine kimyon atın, o da yeterli gelmediyse doktorunuza danışın sizi bir şekilde gaz damlası vs yönlendirsin. Eski usul tehlikesiz uygulamalara karşı değilim ama 6 aydan önce su dahi verilmemesi gereken bebeğe şu verilenler işe yarıyor olsa dahi her zaman sandıgınız gibi gitmeyebilir. Neye güvenerek nasıl cesaret ederek veriyorsunuz bu tarz şeyleri. Arkadaşımın kızının mercimeğe alerjisi var. Sindiremeyebilme ihtimallerini geçtim alerji olabilirler bir çay kaşığı çorbadan hastanelik oldu kuzenimin oğlu. Şahsen bu riski kesinlikle alamazdım. Varsın biraz ağlasın biraz gazı olsun.