semadefne0304 Benimde sütüm çoktu bebeğim tutamadı.ucu içine gidiyodu göğsümün.yara olmuştu.hastanede saolsun bi ebe göğsüme masaj yaptı sağdı etti yumuşattı ucunu ve bebeğe verdi.7. Günden sonra emdikçe göğsüm düzeldi emdikçe yumuşadı ucu çıktı.şimdi 2 bucuk aylık memeyi öyle seviyoki iki saat bırakmasam emer,parmagımla zor bıraktırıyorum.korkma seninde bu günlerin geçecek denemeye devam et pes etme.her pozisyonda vermeye çalış göğsünü.ayakta dene uzanarak dene her türlü ver.geçecek bu günler.bende gecmez diyodum Bak bizimki geçti:)