Lokman Hekim hayat hastanesi baran serdar beye gidiyoruz 2 aydır. İyi bir doktor numarasını veriyor acil bir durumda arayabilirsiniz. Çok mükemmel olmadada yardımcı oluyor açıklıyor iyi bir doktor. Bemde daha iyi bir doktor arıyordum yorumlardan nur hanıma gitmeyi düşünüyorum. Bebeğimde laktoz intörelansı var onun için daha kapsamlı bilgi almak için.