Fatma07 Merhabalar gün kontrolümüzde sarılığımız 21 çıktı işitme testimizde malesef işitme alamadılar ama sarılıktan dolayı olabileceğini söylediler bu durmu yaşayan var mı acaba şu an ışık tedavisi oluyoruz
Cicek_Gokce46 Fatma07 benim oğlumun 1 haftalık tı sarılığı 25 e yükselmişti fitoterapi de olduğu halde öyle bir şey olmamıştı uyanmış mıydı acaba ondan mı alamadılar
Zynpsrr Sarılık değerimiz 19 ile hastaneye yatmıştık bizde böyle bir durumla karşılaşmadım ama ilk testten olumsuz olup sonradan geçerli olduğu kişiler çok var. Allahim sifa versin miniğe bol bol emzirin. Saglikla büyütün.
Zynpsrr Amiinn sizler üzülmeyin her şeyden etkilenir şimdiden tadını çıkarın kendinizi yıpratmayin enn ozell ve guzel zamanlardasiniz.