Turgutlu da ege Umut hastanesi nde Mehmet bey var o kadar iyi ,güler yüzlü biriki Bornova’da oturmama rağmen ona gidiyorum bir soru soruyorsun asla baştan savma cevap vermiyor . Sürekli mesaj atıyorum her seferinde detaylı açıklayarak cevap veriyor , mutlaka bir kere de olsa gidin bakın muayene ücreti de 70 TL gibi birşey