Birdunyagezegen Merhba kızlar kızım 11 aylık yürüyor ve yürüdüğünde bir ayagi içe basıyor. Doktorunuz ortopedik taban ayakkabı önerdi? Varmı kullandığınız memnun kaldığınız ortopedik ayakkabı? ( Beyaz renk arıyorum )
mom0989 Birdunyagezegen biz de öyleydik canım ben vicco aldım. Sandalette spor ayakkabıda. Diğer aldığım ayakkabılar daha pahalı İnan ki ama boşa almışım
mom0989 Birdunyagezegen eskiye göre daha iyi doktorumuz 3 yaşına kadar ayakları hamur gibi giydi ayakkabı kalıbına göre şekil alır evde de bol bol çıplak ayakla yürüsün ded
Birdunyagezegen mom0989 biz zaten henüz ayakkabı giydirmedik evde sürekli çıplak ayakla duruyor. Ama içe doğru ayağının yan taarafiyla yürüyor 😔 ortopediye götürmeyi düşünüyoruz
mom0989 Birdunyagezegen ben götürdüm hiç birşey demeyecek canım normal bu yaşta çocukların diyecek ortopedik ve hafif ayakkabı al diyecek