Fatmagul6543 Hbbsnnplt bebeğim 10 gün yoğun bakımda antibiyotik tedavisi gördü değerleri sifirlanincada çıkardı doktor
Hbbsnnplt Fatmagul6543 Çok geçmiş olsun benim bebeğimde 2 aylık crp 21 ama yarış gerekir mi acaba ateşi flan yok şükür
Mihrimah3 Hbbsnnplt bizimki daha düşüktü bi hafta yoğunbakımda yattı ihmal etmeyin enfeksiyon damaryolu tedavisiz düzelmiyo