Kızlar merhaba 😍 oğlum 8 aylık,saçlı bir bebek.malum havalar ısındığı için çok terlemeye başladı ve hep başı terliyor.Annem ve kayınvalidem kestir saçlarını çocuğa eziyet etme,hem daha sağlıklı uzar diyorlar.Sizler naptınız? Ne kadar kestirdiniz rahat etti kuzucuklar🥰