Bebeğim 9 aylık normal cırtlı bez kullanıyordum 6 numara oluyordu ama geçen eşim 6 numara Prima almış külot bez hem pahalı hemde göbekte iz yaptı çok, 7 numara Alicam ama gördüm ki 7 numara bez yok Prima günlük olanlarda pahalı geldi, Sizden öneri istiyorum kızlar