Tkn ben doğduğu ilk günden beri su veriyorum canım 4.5 aylık doktorumuz bir çay kaşığı ver demişti. İnsan sonuçta bitki bile hayvan bile suya ihtiyaç duyuyor toprak bile. Şimdi su biberonu aldım kendi istediği kadar içiyor 😊 hatta susadığında ağlıyor 🙈