Deletedmom_26 Salgın mi diş mı yoksa üsüttümü bilemiyorum ama bu sabah bizdede aynı sıkıntılar olmaya başladı umarım çabuk atlatir bebeklerimiz 🙏
Woody Deletedmom4440 size de çok geçmiş olsun Covid testi yaptırdım ben değilmiş Doktor salgın var dedi
Erkek_bebik Deletedmom4440 Ay bizde aynı baştan ben oldum çok kötüydü 10 gün olmuştur hâlâ üstümde var. Oğlumda çok fena ishal hafıf ateş burun akıntısı oldu bugun bi tık daha ishali
Woody AntiiSosyallKelebek çok kötü ya 5te kalktık sürünüyorum. Bakıcı abla da gelmişti ama aklım kaldı. Bırakıp uyuyamadım. Oysa ki uyusam şu an daha verimli olabilirdim🙄
NANANA alerjikbebek irmet optimet cocuk dolu cerkez çorlu kapaklı bi suru cocuk taniyorum ayni durumda sanirim evet sulardan olmus
AntiiSosyallKelebek Woody Dün test yaptırdım brufen kullanıyorum ciddi etkisi oldu bende bugün daha iyiyim kullanıyor musun ilaç kızıma da mukotek başladık
Woody AntiiSosyallKelebek kullanmıyorum. Emziriyorum diyince parol yazıp gönderdi. Eşim selpak yazsaydı keşke, o daha faydalı olur şu durumuna diyor. Kızıma da sadece ateşi yükselirse calpol. Umca veriyorum bir de takviye edici. Antibiyotik niyetine dedi doktor