Kızlar yaklasik bir hafta once nezle oldu kizim burnu akti sürekli daha sonra tikanmaya basladi su an hala tikali serum fizyolojik sıktım cok işe yaramadi zaten yaptirmiyor. Geniz akıntısı da var hiriltili nefeseli. Ememiyor bile napicam bilemiyorum artik balgam çıkmıyor kusacak gibi oluyor geri yutuyor var ki bi tavsiyeniz?🥺