pogacayanakli_aylamm Bebeginize mama yada içmesi için içme suyunu ne kadar süre ile kaynatıyorsunuz. Ben arıtmadan doldurup 1 2 dakka kaynayinca kullanıyorum. Ama internette 10 dakika diyorlar. Sizler nasıl yapıyorsunuz
ozgeefem pogacayanakli_aylamm ay valla ben kaynayınca alıyorum. Mineralli su aldık 1 damacana. Oğluma bir sürahiye kaynatılmış soğumuş suyu hazırda tutuyorum normal içirmek için. Mama yapacağım zamanda su kaynayınca alıyorum direk ocaktan
Damla29 pogacayanakli_aylamm evet canım fokurduyor alıyorum bi ara ketil kullandım aşırı elektrik yakıyor bemde cezvede kaynatıyorum
Esen_93 pogacayanakli_aylamm evet su 100 derecede kayniyor kettle atiyor zaten onj kullaniyorum. Bi zararini da hic gormedim. Hatta biraz buyudugunde cesme suyuda tattirdim. Sise su da tattirdim.
Mlkko pogacayanakli_aylamm kettleda kaynatıyorum termosa koyuyorum bir de cam şişeye koyuyorum soğutuyorum onu. Mama yaparken termosla şişedeki suyu karıştırıp ılıtıyorum normal içeceği zaman da soğuttuğum şişeden veriyorum.
KA16 pogacayanakli_aylamm bizde 20 günlükten beri mama kullanıyoruz suyu hep kettle da kaynattım şuan 8 aylığız