Mahmure0101 Merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık anne sütü alıyor 3 gündür sulu kaka yapıyor bugün daha çoğaldı yapıyor değiştiriyorum 10 dk sonra yine aynı nasıl geçer? Ateşi yok bu arada
Zeynepeymen Mahmure0101 sadece anne sütü alan bebekler sık ve sulu yapabılıyorlar sizin yedınız bişeyden de gecmıs olabılır.Bi doktorunuza basvurabılırsnz en azından kafanız rahat etsn
Sedefbxl Kızlar ıshal oldugunu nasıl anlıyoruz oglum ıshalmı ne anlamadım sıvı gunde bır kere yapıyo anne sutu alıyo