Hayalims [url=https://www.hizliresim.com/f8kgevt][img]https://i.hizliresim.com/f8kgevt.jpg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/k6rlz57][img]https://i.hizliresim.com/k6rlz57.jpg[/img][/url] Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık bu salincaklrdan almak istiyorum biri e bebek biri civilmarkalı hangisi sizce daha iyi kullanan anneler var mi mama sandalyeli olması da benim için avantaj
Alenffc18 Hayalims bence siyah olanı alın kacıncı cocugunuz bilmiyorum ama diğerinde de kullanırsınız ortak renk olursa
Alenffc18 Hayalims bende daha dün baktım gri rengine karar verdim benimde ilk cocugum ama ortak renk olması taraftarıyım