Lindamom Bebeğime bir türlü seçemedim . Avent damlatıyor diyorlar hangi markadan alabilirim kızlar ya
Omus35 Lindamom avent kullanıyorum pembe olanı bir damla damlatmadı hiç 🤷♀️ üretime göre mi karışık çıkıyor ki
Bal-Kaymak Lindamom avent kullanıyoruz. damlatma sorunu yaşamadım. Bazen düzgün kapatamazsam akıtıyor o benim hatam tabi ☺️
Sutbitkisi Lindamom ben de çok aradım ama aradğımı buldum, aventin kulplu olan modeli var pipetli ama pipeti tırtıklı olan. Asla damlatmıyor yere düşse de dökülmüyor, o sebeple benim oğlanda epey bi hayal kırıklığı yarattı 😂😂😂
Lindamom Omus35 ay bilemedim ki emzik avent aldım bir sürü marka denedim tutmadı , tabak kaşıkları oioi den aldım birtek su için bu kaldı avent 2 tane biberonumuz var aslıdna 120 ml ve240 ml ama onlar için önce alıştırma bardağı almak gerekiyor Galiba bir türlü alamadık
Linaninannesiii Sutbitkisi kaç aylıkken baslıyorlar alıştırma bardağına bende alayım o zaman. Hiç duymamıştım kaşıkla veriyorlar sanıyordum 6 aylıklara falan😪
Alparslanmirzabyrm 1 yaşına kadar avent biberon kullandım 3 gündür alıştırma bardağı kullanıyoruz wee nin akıtmıyo ama sonrası ne olur bilmem
Lindamom Alparslanmirzabyrm biberonlarımız var hem küçük hem büyük ama alıştırma biberonunu varmış su içirmek için onunla başlıyoruz değil mi yalnış mı biliyorum acaba
Sutbitkisi Belki vardır ben benimkisi satışta yok diye biliyorum ama dolap uygulamasında kullanılmamış var gördüm birkaç tane. Mavi kırmızı olanından Lindamom
Prenses_annesi22 Lindamom bnde avent kullanıyorm hiç damlatmadı bebegım ters cevırıp vuruyo ona ragmen 1 damla akmıs degıl
Lindamom Prenses_annesi22 ayyy çok teşekkür ederim ondan alacağım galiba bu biberon değil alıştırma biberonu demi
Prenses_annesi22 Lindamom estagfrullah arastırın bırde mühendisinoglu var ınstgramda ordanda içerigi temiz ürünlere bakabılırsınız ek gıda için bebegiminmarketi var yıne bn ordan alyorm