UrasEfeMom benimde bebeğimin 2.ayında yüzünde minik pütürcükler oluştu isilik gibi hatta acaba besin alerjisi falan mı diye düşündüm kakasını falan takip eder olmuştum doktora gittiğimizde ise nemlendirici kullanın yüzüne geçer dedi ne kullanmalıyız diye marka sordum hiç farketmez en basiti bir vazelin bile alıp sürseniz faydası olur dedi dediği gibi vaselinin babysini kendime kullanıyordum bebeğime de denedim ve doktorun dediği gibi nemlendirince geçti hala da onu kullanıyorum basit gelebilir ama ben faydasını gördüm ve memnunum denemek istersen 😊