Benim bebeğim de uzun uzun hiç kalmadı memede 4 5 dk.ama hiç dinlenmeden full emiyo yutkunma sesi duyuyordum.meme reddi de var.bir gün sütümü sağıp biberonla verdim.saat tuttum 2 dk 80 ml içti yani isteyince içiyor.bizim de çiş ve kaka sayısı iyi gibi ama çok kilo almıyor gerçi bu emmeye hiç almaması lazımdı ya yine de buna da şükür.bu arada kızım bugün 4 ay 13 günlük oldu