Benburdayim1 bir emzirme danışmanı ile görüşsen yada belki psikolog ile. Bilemiyorum ilk dönemler evet yorucu sürekli memede kalmak istemeleri, tam memeyi tutamadıkları için meme ucu yaraları, yiyip içmek istediğin şeylerde hep emzirme durumuna bağlı kısıtlanma, ağrın varken parol (bir halta yaramıyor) dışında ilaç içememe gibi durumlar soğutmuş olabilir . Ama inan göz teması ile birlikte emzirmenin güzelliği başlıyor. Gözlerinin içine bakıp gülümseyerek emmesi, emerken seni sevmesi ellerini senin yüzünde göğsünde gezdirmesi, daha da büyüyünce anne meme meme diye koşturması , sadece bebeğinle sana ait olan kısacık zaman dilimleri… İşte bu evre insanın ruhunu doyuruyor ☺️