Bizde ateş olmadı ama hergün saatlerce uyuyan çocuk gündüzleri uykuya direndi. İlk gün toplamda 7 saat uyumuştur, huzursuzluk çok fazlaydı. Ağlama krizlerine girdi, saatlerce susmayınca doktora götürdük, fitil verdi. Neyse ki anında etki gösterdi. Bugün 3.günü sabahtan beri uyuyor, aralarda uyandırıp emziriyorum, tekrar uyuyor. Bu kadar olacağını tahmin etmemiştim.