Mama içiyor sıvı olarak başka birşey kabul etmiyor daha öncede kabul etmiyordu suyuda çok içmiyor yeme içme desek hastalanınca mızmızlaştı yemiyor ne yapabilirim ilaçlarını kullanmaya başladım bugün zor toparlanır gibi biraz anneler ne yapabilirim öneriniz varmı?