Xyz26 Bebeğim sua n 8.5 ay lik ve 6 tane dişimiz var ablaları ama dişinde beyazlık lar var üst de hafif den kahverengi olan yerler de var başına bu şekilde birşey gelen var mi acaba ? Yanı neden olur ki
ikiprens_annesiii Xyz26 kan ilacı verdikten sonra su verdiniz mi doktorumuz bizi bu konuda uyarmıştı mutlaka su yada meyve suyu verin dişi çıktıktan sonra leke yapar diye
Xyz26 ikiprens_annesiii evet veriyorum hatta bazen kan ilacını vermeyi unuttuğum bile oluyir ama verdiğim zamanlar da her zaman suyunu veriyorum internet de o beyaz lekeler işte biberon gece beslenmesi vs bunlara bağlıyorlar ama bizde ikisi de yok anlamadım gitti