Mom081 kabız olduğunu nasıl anladınız? Anne sütü ile beslenip kakasını yapmıyor olması kabız olduğu yani sert bir kaka olduğu anlamına gelmez. Şayet anne sütü ile besleniyorsa 10 gün kaka yapmaması normal kabul ediliyor. Benimde oğlum 5 gün kaka yapmamıştı 5. Günün sonunda gayet yumuşak bir kaka yapmıştı. Bebeğin kakasını kulak pamuğu veya başka birşeyle uyarmak kesinlikle tavsiye edilmiyor öyle birşey yapmadan önce mutlaka doktorunuza danışın bence 🌸