Nekwa Prens_annesi2110 ben cok begendim canim tavsiye ederim hatta stok yapmayı düşünüyorm acaba devamli gelicek mi?
Kirpisacinannesi Resmen naylon gibi bitane numune açmışlar incecik bı kaç arkadasimda aldı iki saat olmadan sızdırdigini söylüyorlar
Nekwa Kirpisacinannesi ben niye günde 2 tane degsitiryom acaba😁 Bebegim 9.5 kilo ve 5 no kullaniyorum hicbir problem yaşamadım
Deletedmom26 Nekwa ben bu numara işine çok şaşırıyorum kızım 9 kiloyu geçti ben hala 3 no kullanıyorum ve sızdırma VS sorun yasamiyorum. Bu paket bitince 4 e geçerim diye düşünüyordum.
Nekwa Deletedmom26 benim oğullarımın baldırları kalin hep nerdeyse 2 no onden gittik bezde. 2. Oglum 😊 yoksa cok sıkıyor taşıyor
Prens_annesi2110 Deletedmom26 kilosuna göre alıyorm ben bezlerin üzerinde yazıyor ya kilo aralığı ona göre