Kızlar malum yaz geldi, yasaklar da hemen hemen kalktı sayılır. E pandemi anaları olarak artık zamanımızın çoğu dışarda geçiyordur diye düşünüyorum. En azından bizim öyle. Sorum şu ki bu yaz duzensizliklerinde bebeklerinizin uyku düzenini nasıl koruyorsunuz ?? Benim oğlum 15 aylık 2 uyku yapıyor bi 10da bi 3te akşam da 9 buçuk 10 da uyuyor aslında ama dışarı çıktığımızda uyku saatleri sarkıyor. Sarksın istemiyorum ama yazın bunu korumakta da zorlanıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz???