kızlar arkadasımın ilk doğumu sezeryandı ikinciye hamileydi bugün devlet hastahanesine gidiyor. kendisi 8 cm sezeryana alıyorlar cocuğun kafası bile elline değiyormuş bir ıkınmada doğardı demiş ebe doktor olmaz sezeryan demiş arkadasım cok üzüldü yani bir sorunda olmazmıs dikişlerinde filan ama neden böyle yaptılar anlamadık devlet hastahanesi keske sezeryan sonrası normal doğumu desteklese