GiybetReis
Bizim de erken ama daha, 8 buçuk aylığız. Yolumuz uzun 😃 İlginç bir şekilde 4 - 5 aylıkken gece hiç uyanmazdı benim oğlum, yani o bir ayda toplam 10 kez anca uyanmıştır, gece beslenmemiz sonradan başladı. Gece beslenmesi olmaması harika yani, gözünü açtığında odanın aydınlanmış olması çok moral verici 🤣🤣🤣