Merhaba anneler 2. Ye hamileyim dün öğrendim sık sık gecikmeler yaşıyodum ama hamile olduğumu bilmiyordum 10 gün önce covit aşısı olmuştum çok korkuyorum bişey olacak diye doktora gittim bişey olmaz dedi aöa içim hiç rahat değil ilk 3 ay da yaptıran yada çevresinde olan var mı