Kizima 17 gunlukken aptamile başladık, kabızlık ikinma skinma derken cocuk mahvoldu. Aptamili bırakıp hipp kullanmaya basladik gecti cok sukur
Simdi 8 aylik ve 2 aydir bebelac gold kullanıyoruz bundada hic kabizlik sorunu yaşamadık (ek gidadan dolayi donem donem oluyor haliyle) aptamil kilo alımı cok iyi ama kabızlık sorunu felaket 🤷♀️