10 günlük bebegim var kızlar 8. Gün göbek bagı düstü ama göbegnn icinde mini et parcası var gibi top. Sanırım granülom diye geciyor.kötü Koku falan yok. Güms nitrat ile yakma yapıyolar sanırım yarın doktora götürücem. Sorum su cocuk cerrahına mı yoksa cocuk doktoruna mı götürmelyim?
yaktırma işlemi yaptıran varsa zor mu acaba korkuyorum ve üzülüyorum. İlk cocugumda da göbekten cekmiştim. Tedrgn oldgm icin su göbekten oda beni hic es gecmiyor sagolsn 😔