Defneeem Kizlar basliktak gibi o kopuk cikaranlardan oynuyorduk benim üstüme atti oda kafasina dokuldu gozune kacti bol suyla yikadim ama cok ağladı uykusuda vardi cok uyuttum simdi baska evde yapabilcegim bir sey var mi acaba 😔😔😔😔
Balbebek_Egemen Defneeem birşey olurmu bilmiyorum ama ben bebek şampuanı kullanıyorum o köpük oyuncaginda kalktığında uyandığında gözünde kırmızı lık falan olursa bir doktora götürün isterseniz
BademsMam Defneeem bol suyla yıkadığınız iyi olmuş daha çok kızarırsa ve gözleri yanıp acıyorsa bir doktora götürün ne olur ne olmaz
Minikkbebek Defneeem papatya cayi demeleyin ve bu makyaj pamuklari varya onunla gozunu silin benim kizimin da gozu kip kirmizi olmuştu papatyayla temizlemistim iyi gelmişti
Defneeem Balbebek_Egemen buyuk bi ihtimal kizaracak zaten uyumadan once hafif bi kizariklik vardi esim evde degil ondan sordum evde yapilabilecegim bisey var mi diye
Defneeem Balbebek_Egemen o an suyla sildik aklimiza o geldi yani ne bileyim bol suyla yikayin derler ya her zaman goze birsey oldugu zaman
Defneeem BademsMam suan iyi oyle cok kizarma olmadi hafif bi kizarma oldu uyandıktan sonra aglamadi veya gözünü göstermedi
Defneeem Balbebek_Egemen teskkur ederiz çok sukur iyi hic aciyor demiyor ağlamıyor da kizariklik falanda yok dus falan aldirdim dun gece tekrar biraz boylr yok denecek kadar az capak yapti sadce