Kızlar selam, 8 aylık bebegim icin oto koltugu ariyorum. Normalde arabamiz yok ama bayramda şirket arabasini alip gidecegim o yuzden yuksek fiyatli bakmak istemedim bir gidis geliste kullanip kenara koyacağım cunku. Elinde olan uyguna satman isteyen var mi acaba
Yatış pozisyonu ve isofix özelliği ozellikle olsun istiyorum ☺