YagmurBegum Sinop yazısını görünce içim eridi memleketim 😍 ben İzmirden Ankaraya gittim. Su biberonu ve mamasını doldurdum. Kalkışta içmek istemedi. Yanıma bol oyuncak aldım oyalarım diye. Çok korktum açıkcası ağlarsa insanlar saçma salak tepki gösterirse diye. Şükür hiç öyle bi sorun yaşamadım. Sizde emziriyosanız kalkış ve inişte emzirin. Mama veriyorsanız hazır olsun binişte orda uğraşmayın bide. Biz arabayla gittik uçağa kadar zaten bi torba veriyolar arabayımona koyup bırakıyosun inişte de kapının önünde duruyo zaten. Kolaylık olur arabanızla gitmeniz. Şimdiden iyi yolculuklar 🙋🏼♀️