Ayberkalim bebekte de stres oluşur, memeyi her gördüğünde yada her teklif ettiğiniz de strese girip ağlayabilir. Gerçekten düzelmeyecek bir problem değil, ne kadar aç kalabilir ki bir bebek. İllaki tutup emecektir. Sadece azıcık emse bıraksa ısrar etmemeyi, her yarım saatte bir tekrar istemeyene kadar emzirmeyi deneyin. Gerekirse kucağa alışsın, ayakta emmeye alışsın. Hiç mi büyümeyecek hep mi kucakta kalacak? Yani sabır göstermemiz gereken bir yıl var önümüzde. Emekleyip oturacağı yada yürüyeceği zaman unutacak kucağı. Nacizhane tavsiyem bebeğiniz biberona alışmış olabilir. Bu da meme emerken daha çok efor sarfettiği için uğraşmak istemiyor süt direk ağzına gelsin emip çenesini yormadan onu istiyor olabilir. İsterseniz bir müddet en azından sizi emmeye alışana kadar biberon vermeyin kaşıkla verebilirsiniz mamasını. Üzülmeyin inşallah düzelecek