2yavru1anaaa Merhaba herkese oğlum 2 yaşında ve dünden beri aşırı ishal durumu var doktora gittik antibiyotik verdi onun dışında nasıl yardımcı olabilirim yeme içme konusunda bilgisi olan paylaşırsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim herkese😔
MustafaEmir 2yavru1anaaa seni gördüğüme sevindim😊 oglun icin piric lapasi ve haşlanmış patates yedirebilirsin ayrica zinco surup kullanmalisin birebirdir ishale
2yavru1anaaa Mom084 doktor mide usutmesi dedi açıkçası pek. Anlayamadık olmazsa tekrar başka doktora gidecez
Mom084 2yavru1anaaa çok geçmiş olsun inşallah salgindan kaynaklı değildir dünde burda eşimin iş yerinde arkadaşının 2 çocuğunu hastemeye 1 hafta yatış vermişler rotadan kaynaklı 🙄 yine başladı çocuklarda salgın
Fun 2yavru1anaaa sanmıyorum canım ya olmaz yani güçlü bi aşı Allah korusun. Sen bi kaç gün daha takipte kal şifa olsun yedikleri inşallah
2yavru1anaaa Mom084 kusma yok sadece halsizlik ishal ve çok yorgun akşamdan beri uyumadı şimdi yeni daldi😔
2yavru1anaaa Fun ALLAH razı olsun senden çok sağol. Olmazsa başka doktora gideyim acaba mide. Usutmelerin de antibiyotik verilir mi korkuyorum vermeye