3 aylıkken oturmaya çalışıyordu pusete falan koyduğumuzda 3,5 aylıkken dönmeyi öğrendi, birkaç gündür de iyice ayaklarını ağzına yaklaştırıyor (önceden de yapıyordu ama bu kadar yaklaştıramıyordu) ağzına alamayınca çıldırıyor, eline bir şey alıyor ağzına götürüyor tatmin olmayıp ağlıyor 😂 az önce aşıdan geldik ayağımda sallayım belki uyur dedim reflü yatağınının kenarlığını tutmuş yapışkan yerinden sökmeye çalışıyor ağzına götürmedi ağlamaya başladı 😂 çok hırslı ve sinirli olacak gibi geliyor bana 😔😂 emzik hiç almadı, almıyor da (ben de ilk zamanlar vermek istemedim açıkçası). Dişleri mi çıkıyor acaba zaten atak haftasındayız damağına baktım diş yeri gibi beyazımsı bir şey oluşmuş sürekli parmaklarını çiğner gibi yapıyor. 🥵😂😂